hur mycket krävs, för så lite

hej alla läsare som mår topppen..
Själv mår jag ju lite sisådär, åkte hem från skolan vid halv tio mådde inte alls bra, nå fel på mig börjar verkligen bli skolless och då känner jag mig sjuk.
Så har sovit hela dagen, ont i huvet + halsen.

Men nu är det bara 46 dagar kvar sen är det skolavslutning, gud så skönt!
Har inte hunnit beställa klänning än.
FÖR NI HAR KÖPT MIN KLÄNNING SOM JAG SKA HA!!!
SKULLE BESTÄLLLA DEN DÅ VAR DEN SLUT, enda klänningen jag vill ha så hoppas den kommer in igen annars vet jag inte vad jag gör :(

haha sliten tjej.. 




Kommentarer
Postat av: hejhej

var köper du din klännig da??

2012-04-23 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0