just go with it



trött tjej här!

Var med ida ett tag idag, vi sov i två timmar.
Sen åkte hon hem då gick jag och la mig i sängen och sov ännu mer så vaknade precis,
Och nu har jag nån fysik grej som jag inte fattar ett skit på åh, ska inte göra den :(

Orkade inte blogga igår..
hehe sov två timmar inatt..
Jaja nu ska säkert ni sova så godnatt på er!

Imorn så ska jag vara med harmony vi ska nog göra något kul eftersom vi ska fira hennes födelsedag så får se vad vi hittar på för något.. upptaderar imorn

Kommentarer
Postat av: epanissen

Ser så underbar ut, Åhh!!! <3

2012-04-16 @ 22:21:08
Postat av: Anonym

Gud så fin du är!! Ursäkta om jag frågar men hur gammal är du? Hoppas att du inte tar illa upp :)

2012-04-18 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0