killar killar...

Postat av: alice
Hej!
Jag undrar, hur vill du att din kille ska vara?
Se ut? och beeté sig?:)
Postat av: alice
Hej!
Jag undrar, hur vill du att din kille ska vara?
Se ut? och beeté sig?:)

- oj...
Haha vill framför allt att han ska vara snäll,mysig och busig, Våga mycket och fartfylld typ och såklart GALEN
Vill att han ska ha fina kläder, och ha bra självförtroende,
han ska ha fint hår!!!
och snygga skor t.ex converse
inga hipphoppar skor det gillas INTE,
Ja helt enkelt en liten brat vill jah ha ♥
ingen dum, bara en med snygg kläder + snyggt hår OCH snygga skor som är snäll å busig å galen!
finns du där ute?
han får gärna ha magrutor också^^

haha ni tror att jag är dum i huvet..
men när jag hittar min rätta kille kommer jag älska han precis som han är

puss å kram
Det är ju inte så att jag inte vill ha en kille för det vill jag jätte gärna, men inte hittat den rätta..
dags att du kommer fram snart?!?!?! :)

till er killar: jag är busig å glad gillar att mysa och pusssas, vad finns det mer å säga?

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Mårdberg

haha.. ska vi ses allt passar in ;) hehe..

2012-04-11 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0