Saker jag stör mig på

• sega lärare,
• dålig andedräkt
• bussar som kommer försent
• håriga ben/armar
• dom som inte knäppt sista knappen på tröjan.. man vill bara gå och knäppa den
• När internet dampar när man ska blogga
• när inte blogg Appen funkar som den ska
• dom på bussen som sitter med hörlurar och man hör exat varje ord av sången..
• dom som lägger ut en bild på sig på facebook själv och skriver  ''å vad ful jag är, aja igga bilden'' 
• dom som täcker över halva sitt ansikte på en bild, eller sätter en prick vid näsan
• DÅLIGT batteri på iphone..
• tjejer som har 10cm feta ögonbryn..
• tvreklam,radioreklam när man sitter i bilen och vill lyssna på musik inte på REKLAM
• bitchiga tjejer
• folk som inte kan respektera saker
• regn och snö
• söndagar då man inte kan somna
• MÅNDAGAR.. säger ju allt, hatar måndagar
• att kliva upp ur sängen
• dålig hårdag
• folk som påminner om läxa.
• stalkers
• dryga människor
• Folk som inte vågar säga vad dom tycker
• rykten
• skitsnack
• RAsisTER
• dubbade pogram.
• när något viktigt försvinner
• äcklig mat på skolan
• svikare
• folk som inte svarar på sms/facebook
• dom som inte stänger toalett locket
• dom som försöker vara roliga men lyckas inte.. blir bara pinsamt
• bilar framför som kör sakta..
• killar som skriver ' du är bara min, gillar ingen annan' också håller han på med 10 till!
• när man glömt skåpnyckeln
• när man inte har något att ha på sig

ja det var lite av allt jag stör mig på.. kommer mer nån annan gång :)

Kommentarer
Postat av: ,

HAHHA KLOCKRENT!

2012-04-14 @ 14:40:01
Postat av: minna :) <3

kan du lägga ut en bild på alla dina headers du har hafT?:)

2012-04-14 @ 15:07:14
Postat av: ida n

glömt skåpnyckeln? hahahah du älskar ju att dela skåp med mig ? ;)

2012-04-14 @ 17:09:15
URL: http://idanlssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

saker jag stör mig på:



1.människor som tar bort andras kommentarer från facebook, bloggar, youtube och tweets från twitter för att de stämmer

2012-04-15 @ 02:07:19
Postat av: HarmonydinKnafelc - minnen.

Haha, så jäkla sant!

2012-04-17 @ 17:38:29
URL: http://Harmonys.devote.se/

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0