dagen

hej bloggen, kom hem från skolan för ett tag sen..
Ikväll så ska jag på min storasysters vårshow.. Orkar igentligen inte men va gör man inte för sin syster ;)

och imorn har vi matteprov och jag suger i matte så får se hur det går plus att jag glömde ta hem matte boken så kan inte plugga duktig tjej.

Men nu ska jag äta, byta om och fixa mig sen drar man iväg.

Plus att det var några som vill att jag börjar med Dagens outfit så då kör vi på det!

pizza på lunchen är aldrig fel, också ser vi att vi får värsta gulliga hjärtat på pizzan aw ♥




Kommentarer
Postat av: nadja :)

Du har jätte stora runda ögon, fint ! :)

2012-02-23 @ 21:14:34
URL: http://naddja.blogg.se/
Postat av: Dennix

kolla gärna in allt galet i min blogg :D


Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0