Det är svårt att vara tyst när man ser saker som träffar en rätt i själen

Hej alla fina läsare, 

seg dag idag, + att det är så dåligt väder när ska det komma sOL? seriöst skit sommar :(
Haha..
Har iallafall inget roligt att berätta idag, har precis vaknat typ.. 

egentligen måste jag ut och springa och bli smal men istället så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik , ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH kan det bli värre, kommer bli värsta fetto :(
jag är tjockis nu, efter allt jag  har ätit, ni såg ju bara på förra inlägget det är ju galet hehe men jag gillar det :')

nä nu ska jag göra något annat.. (så säger jag bara för jag inte orkar skriva nå mer)
så puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0