Du snurrar min värld

Lagom sorligt detta är då.
Satt och lyssnade på gamla låtar, kom fram till 'Du snurrar min värld' då ser jag världens sorligaste kommentarer det är sjukt, SORLIGT




På denna låt var det två som hade kommenterat såhär (lyssna på låten sen läs detta)

1: 
Min kille lyssnade på den här hela tiden! Varje gång han var vid youtube lyssnade han på den här! Han dog för en månad sen! Saknar han enormt mycket kommer aldrig hitta en sån underbar kille som han var!

2:
gud vad jag saknar mitt ex när jag hör denna låt, hon dog tyvärr för 8 månader och 4 dagar sedan :( älskar dig Yasmine <3 du finns alltid i mitt hjärta<33

HUR SORLIGT ?=?!?! höll på dö.. †♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0