sorry

Förlåt för att jag inte har bloggat, men har gjort massa annat och så funkar det inte att logga in via mobilen.
nån mer det är så för?
 
så det är därför!
I lördags så kom sanna och hämta mig med moppen, vi drog till ida då var elin där också.
Vi gjorde inte så  mycket sen drog vi ut på byn, köpte godis och chips.
 
Sen hände inte så mycket mer igår, (söndag) var vi ute ganska länge sen kom idas mamma och hämta oss då åkte vi på statoil och köpte pizza naamnamm, 
 
Sen nu idag har jag precis kommit hem från idis,
fått as fina presenter av henne också, LOVE YOU bestfriend!
 
ett navel smycke och en ring , as fina ♥
Nu ska jag duscha sen vet jag inte vad som händer :)
 
PUSSS!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag kan inte heller logga in på mobilen, men en kompis till mej sa att det är för att dom fixar med appen och gör om den ? :)

Svar: Ja så är det nog, eftersom dom har gjort om blogg.se :)
anna larsson

2012-06-18 @ 13:57:42
URL: http://kajsaanderssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0