student

Hej alla läsare,
Kom hem för ett tag sen och har precis duschat så nu ska jag börja fixa mig snart för att dra in på student!
Det är min syster som tar studenten.

Gårdagen- sanna och elin kom och hämtade oss med mopparna utan att vi visste något, så drog hem och fixade mig lite sen åkte vi moppe in till matfors, inte specciellt kul där..
Sen drog jag och ida hem, sen på kvällen drog vi in till sanna igen sen kom elin också åkte vi bil runt med myllo,
aa sen åkte vi moppe och köpte korv.. GOTTI

Haha vi åkte mycke saker igår, ojojoj :)

Men nu måste jag börja fixa mig!

IDa åkte till spanien idag hoppas du har det kul där älskling, LOVE YOU ♥
kommer sakna dig!








Kommentarer
Postat av: saga

så fina bilder, och fin blogg!

2012-06-07 @ 12:03:02
URL: http://sagacornelliapersson.blogg.se/
Postat av: Sara ... Love me or hate me your choice.

Heej, va händer i helgen? :)

KRam

2012-06-07 @ 12:21:27
URL: http://saraoftheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0