happy girl

hej
Nu ska jag försöka sova, får väl se hur det går.
Imorn åker ju somsagt jag och ida till kramfors, och är där tills på söndag.
Så blir väl kanske inte så jätte mycket blogging när jag är där för vi ska på k-lan
För er som undrar vad det är så är det ett stort lan i kramfors, vi ska inte dit för att spela något..
Bara kul att vara där och träffa folk och sånt.

Kommer inte heller få träffa min pingla Harmony på ett tag, 
aj lav jo 
min finaste vänn

gammal bild sen min födelsedag
fult jag gör med munnen


Kommentarer
Postat av: Maja

Anna du är fin och det är Harmony med!

två underbara flickor som är så söta tillsammans (på kompisförhållande) Hoppas det kommer mer bilder på er två tillsammans. Det skulle vara roligt att se.

Och Anna du ska bli blond va? Isåfall så är det två underbart söta tjejor.

Hoppas ni har det bra!



/Maja

Läser din blogg varje dag!

2012-05-15 @ 22:17:06
Postat av: skogge

ska ta dig bakifrån på k-lan anna //mattias skoglund

2012-05-18 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här baby:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för anna )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0